2013. december 5., csütörtök

Ajándékötlet: illóolaj - egyedi aromalámpával!



A jól megválasztott illóolaj gyönyörű, értékes ajándék lehet bármilyen alkalomra.
Aromalámpával együtt tökéletes, kerek ajándék.

Karácsonykor akár magunk is készíthetünk párologtatóba való illóolajkeveréket, hogy csodás karácsonyillat lengje be a lakást!
Én tavaly a következő olajokból vásároltam 1-1 üveggel: citrom, narancs, piros mandarin, fahéj, szegfűszeg, fenyő. Ezeket egy nagyobb üvegcsébe csepegtettem, a szájába cseppentős betétet tettem, rátekertem a kupakját, és néhányszor megfordítottam, hogy jól összekeveredjen. A kicsi illóolajos üvegek címkéjét levettem, és saját kezűleg készítettem hozzá újat, amelyen a keverék összetevőit is feltüntettem a karácsonyi jókívánságok alatt. A keveréket végül egy saját magam által készített aromalámpával ajándékoztam a családunk több tagjának.
De nem csak karácsonyi illatokban gondolkodhatunk: az én kedvencem mostanában a Primavera keverékek közül a Jázmin-Bergamott(Benzoé), fantasztikusan finom, édes, jókedvű illat! De a Stadelmann keverékeket is ajánlom, például a Karácsonyi olajat, amit puncsfűszerként is használhatunk, vagy az Erdei séta olajat, a különféle fenyők és más erdei növények finom, üde illatával.

Szeretném a blogolvasók figyelmébe ajánlani a saját készítésű, egyedi illatmécseseimet, a Materra Ceramics termékeit:

A kompakt egyrészes, retró-vintázs trendbe illeszkedő, natúr színekben játszó, virág mintás sorozatot:
A szögleteseket, amelyekbe több, kb 1 dl víz fér:

Illetve az egyszerű, bármely stílusú enteriőrrel harmonizáló, csontfehér, kétrészes darabokat. Ezek kétfunkciósak, mert akár külön, fénypettyes mécsestartóként is használhatók:


A mécsesek mindegyike egyedi darab, nincs két egyforma közöttük. Magas hőfokon tömörre égetem a kerámiáimat, melyek így a porcelánhoz hasonlóan tartósak lesznek.


A kollekció megvásárolható a Millenárison, a WAMP karácsonyi vásárán december 8-án, 15-én és 22-én, amíg a készlet tart.


Nincsenek megjegyzések: